Urodziny Agaty cz2
St.8
Impreza coraz bardziej się rozkręcała . Zaczęły się tańce i śpiewy . Wino coraz bardziej uderzało do głowy. Przystojniak dbał o to abym się dobrze bawiła . W pewnej chwili poczułam że muszę do toalety ,więc zapytałam czy mi ktoś wskaże drogę. Kaśka stwierdziła że ona też musi skorzystać więc poszłyśmy razem . Prosto z tarasu weszłyśmy do salonu, pózniej korytarzem pod drzwi lazienki.Tuż przed toaletą Kaśka zapytała czy może pierwsza bo jej się bardzo chcę .,Odpowiedziałam ok... Gdy już załatwiłam potrzebę Kaśka zapytała czy możemy usiąść w salonie na kanapie i porozmawiać bo ma do mnie bardzo delikatną sprawę . Zdziwiłam się ale ostatecznie się zgodziłam. Zaczeła od tego że od jakiegoś czasu jest zakochana w Piotrku i już prawie udało jej się go zdobyć ,ale pojawiłam się ja. I czy mogłabym nie przeszkadzać jej tzn powiedzieć Piotrkowi że nie jestem nim zainteresowana ? Odpowiedziałam
,,Mogę ci tylko obiecać że ja nie będę zabiegała o jego względy ,ale gdy on będzie zabiegał o moje to ja raczej ich nie odrzucę bo szczerze to wydaje się bardzo fajnym chłopakiem i do tego mega przystojnym . Kaśce chyba się nie spodobała moja odpowiedż bo zrobiła się czerwona i odpowiedziała ,, Znam go nie od dziś i uwierz mi że on się tylko tobą zabawi i cię zostawi ,,
Wstając odparłam ,, ok , przekonamy się,, odwróciłam się i chciałam odejść wtedy poczułam silne pociągnięcie za włosy .Złapała mnie od tyłu i coś ostrego przyłożyła mi do policzka . krzykneła ,,
,,Odejdziesz jak ja ci pozwolę jasne,,
,Kiwnełam glową ,łzy poleciały mi po policzku. Kaśka dodała
,,A teraz posłuchaj , jak nie odczepisz się od Piotrka to potnę ci tą śliczną buzie "
Wtedy do salonu wpadł Piotrek , odepchnął moją napastniczkę . Usłyszałam jak coś rozbija się o podłogę. Odwróciłam się i zobaczyłam rozbitą nózkę od kieliszka . Piotrek krzyknął do Kaśki
Wynoś się bo zapomnę że jesteś kobietą.Ona zaczeła się tłumaczyć. Piotr podbiegł do mnie ,zapytał czy coś mi zrobiła,.ja zaczełam płakać i cała się trząś więc mnie przytulił. Przybiegła reszta towarzystwa . Mój brat nie wiedząc dokładnie co się stało rzekł :.Ja pierdole i znowu to samo 😞gdzie Lena tam awantura . Rozpłakałam się jeszcze bardziej i powiedziałam ,,To nie moja wina 😥ja chce do domu ,,
Wiola zaczeła mnie uspakajać. Tomek odparł że wszyscy pili i nie ma mnie kto odwieść
Nie myśląc odparłam ,, to ja pójdę piechotą,,😢
Na to Tomek ,,18 km ?
Wiola ,,Powiedziała że lepiej będzie jak się położe i odpocznę
Piotrek zaproponował aby położyła się w jego pokoju bo jest na tyłach domu to będę miała spokojniej. Zaprowadzili mnie tam ,.Piotrek wyjął z szafy koszulkę podał mi i wyszedł.
Przebrałam się i położyłam prosząc Wiole żeby ze mną poleżała aż zasnę. . Gdy już prawie zasypiałam przyszedł Piotrek podskoczyłam na łóżku bo się wystraszyłam. Wiola.zapytała czy on może że mną zostać . Zgodził się i ja również. Zapytałam go czy ma coś do picia . Powiedzial że ma na stoliku sok i wodę, odparłam że bardziej mi chodziło o alkohol bo muszę się uspokoić. Odparł że może iśc po wino bo w pokoju ma tylko bimber. Odparłam, dawaj,.Piotrek stwierdził że to bardzo zły pomysł i mi nie da,.Nalegałam tak długo aż wyjął i nam nalał do szklaneczek .Pomimo że mi nie smakowało poprosiłam o jeszcze jedną . Piotrek powiedział że jutro będę tego żałowała. A ja na to ,,lej ,,
Nalał , 🙂↕️ Wypiłam i powiedziałam:
-Podobno ludzie po alkoholu mówią prawdę 🙄
- podobno ( odparł )
- ok to powiedz mi co cię łaczy z Kaśką
- Nic po za tym że jest przybraną siostrą mojego kolegi tzn jego mama i jej tata są małżeństwem.
- ok 🙄a chcesz wiedzieć dlaczego mnie zaatakowała?
- po twoich zadanych mi pytaniach domyślam się że przeze mnie 😞
- Zgadza się . Ona jest w tobie zakochana
- eh moja wina ,często sobie z niej jaja robiłłem i mówłem ,,że chyba jej się oświadcze bo jest dobrą kandydatką na żonę,, i inne takie bzdury . Chłopaki mnie ostrzegali żebym przestał bo się w końcu się we mnie zakocha i będzie problem,,
- Ona mi powiedziała ,że prawie cię zdobyła ale pojawiłam się ja😞
- bzdura ( krzyknął )
Możesz mi nie przerywać bo więcej nie odważe się powiedzieć ci tego ?
Kiwnął głową że ok ,więc kontynuowałam opowiadanie;
-Poprosila mnie abym jej nie przeszkadzała ,tzn; żebym ci powiedziała że nie jestem tobą zainteresowana.Odpowiedziałam jej że , mogę jej tylko obiecać że jeśli będę widziała że ty nie jesteś mną zainteresowany że nie zarywasz do mnie to ja sama nie będę zabiegała o ciebie ,🙄Ale jeśli ty będziesz zabiegał o mnie to ja na pewno nie odrzucę cię bo wydajesz się bardzo fajnym chłopakiem i w do tego mega przystojnym.😉
Uśmiechnął się 😉mówiąc ;
- Ty też wydajesz się fajną dziewczyną i do tego mega ładna😉
Zaczeliśmy się śmiać 😁 Poszłam za ciosem i zapytałam go :
- A powiedz mi , dlaczego mnie odnalazłeś?
- Bo mnie zauroczyłaś 😉
- Ta jasne ,zachowywałam się jak wariatka ,więc czym ja mogłam cię zauroczyć 😁
- Ty wiesz jak cię zobaczyłem jak rzucasz tym krzesłem..
- Ej ja nie rzucałam krzesłem tylko jak wstawałam to się przewróciło .
-Ok to jak przewrócilaś to krzesło krzycząc 😉 powiedziałem do Kamila ,, Co za laska ,😍 ,muszę ją poznać 😀Kamil mi powiedział wtedy ,, Daj spokój , to jakaś wariatka 😁 Póżniej próbowałem cię zatrzymać ,stając ci na drodze ale ty tylko oblałaś mnie piwem i pobiegłaś dalej .Szukałem cię na sali i przed remizą . Już pomyślałem że pewnie pojechałaś do domu a tu nagle patrzę a ty stoisz z Agatą i Tomkiem 👏 Nawet nie wiesz jak bardzo się ucieszyłem. Później te pocałunki i super zabawa z tobą 😍I na koniec ten tekst ,, Jak jesteśmy sobie przeznaczeni to mni znajdziesz😍 Każda laska by mi podała adres ale nie ty 😁
- I dlatego do mnie przyjechałeś bo nie podałam ci adresu
- Przyjechałem do ciebie bo mnie zauroczyłaś
- Wiesz a ja myślę że ty po tych pocałunkach pomyślałeś że jestem łatwą dziewczyną
- co ?
- Nie udało ci się mnie zaliczyć na zabawie to mnie odnalazłeś . Pózniej też nie było ku temu warunków więc zaprosiłeś mnie do siebie do domu..
- Jeszcze mi powiedz że Kaśkę na ciebie nasłałem żeby zaciągnąć cię do łóżka
- Nie no mam nadzieję że aż taki nie jesteś
- Madzia ty na prawdę masz o mnie takie złe zdanie ?
- Niestety slyszałam o tobie że żadnej nie przepuścisz
- tzn ?
-No że co impreza inną zaliczasz , co może powiesz mi że nie prawda?
- Prawda , ale co w tym złego. Nie jestem w związku a dziewczyny same chcą więc nie rozumiem o co masz pretensje.
- Ja o nic tylko ostrzegano mnie przed tobą , więc pomyślałam że ... dobra nie ważne 👏
- Ok a powiedz mi czy ta osoba powiedziała ci ile z tych dziewczyn przyprowadziłem do domu ?
- Nie
- To na drugi raz zapytaj ,albo ja sam ci powiem.
Żadnej a wiesz dlaczego bo ja z żadnął z tych dziewczyn bym się nie związał , a wiesz dlaczego?
Kiwnełam przecząco głową
- Bo nie szanuje takich dziewczyn
- dlaczego ?
- Ok a powiedz mi co ty myślisz o uprawianiu sexsu z nowo poznanym facetem
- tzn ... ja myślę że to jest każdego inwidualna sprawa co robi ze swoim ciałem
- ok to może zapytam inaczej ,czy tobie się zdażyło uprawiać seks z nowo poznanym chłopakiem ?
- Nie 😢 Bo ja mam takie trochę staromodne poglądy 🙄
Tzn ?
- No że seks uprawia się tylko z miłości 🙄
- I tak myśli każda szanująca się dziewczyna
- Wiesz dziwi mnie że dziewczyny godzą się tak bzykać gdzieś w krzakach czy w samochodzie . Ja nie wiem jak jest później w dłuższym związku ,ale na pewno na pierwszy raz nie zgodziłabym się na taki seks byle gdzie 🙄
- Ale że ty dziewicą jesteś ?
Tak , a co dziwne w tych czasach co ?
- Nie o to chodzi tylko że ty miałas chłopaka to jak to nie uprawialiście sexsu?
- No nie , szczerze to nie było ku temu warunków . Bo spotykaliśmy się albo u Anki albo na zabawie. Nie powiem że nie próbował ale jak już dobierał mi się do majtek to przerywałam 🙄 I pewnie dlatego mnie zostawił. O matko ja nie wiem dlaczego ci opowiadam o tak intymnych sprawach . O takich szczegółach to tylko z siostrą albo z Wiolą rozmawiam🙄
- No widzisz i to następny znak że jesteśmy sobie przeznaczeni 😉
- A ja myślę że raczej pijani 😁wiesz że ja nigdy z żadnym nowo poznanym facetem się nie całowałam oprócz ciebie oczywiście.
- Gdzieś ty się dziewczyno uchowała
- Czekałam na tego przeznaczonego mi 😁
Zaczeliśmy się śmiać 😁
- Już znalazłaś , więc nie musisz czekać😉
- tak myślisz 🙄
- a ty nie ?
- Na pewno działasz na mnie bardziej niż poznani do tąd faceci no i zajebiście całujesz 😉o matko powiedziałam to na głos 🙄
Położyłam się i przykryłam głowę poduszką
,Przystojniak połozył się obok mnie ,zabrał mi poduszkę i zapytał czy może mnie pocałować.Kiwnełam głową , więc to zrobił .
-
L
Dodaj komentarz